Thursday 20 June 2019

Vivix Bantu Kurangkan Radikal Bebas Dari Berleluasa Di Dalam Badan

Assalamualaikum

Semakin hari kita semakin terdedah dengan serangan radikal bebas yang membuat kerosakan pada sel -sel badan kita. Keadaan ini membuat tubuh badan menjadikan intensitas proses oksidasi sel-sel tubuh normal menjadi semakin tinggi dan menimbulkan pelbagai kerosakan yang lebih banyak.

Stress oksidatif adalah penyebab utama penuaan dini dan juga timbulnya pelbagai penyakit kronik seperti kanser, penyakit jantung, alzheimer dan lainnya. Stress oksidatif ini dapat dicegah dengan mengambil asupan antioksidan yang cukup dan optimal ke dalam tubuh badan.

Hal ini dapat dibantu juga dengan menjaga pemakanan serta mengawal diri dari tekanan dan juga boleh mengamalkan makanan tambahan seperti Vivix yang telah terbukti berkesan mengurangkan kesan oxidative stress.

Vivix tinggi antioksidan dan juga terdapat kandungan Resveratrol yang membantu tubuh badan melawan pelbagai serangan radikal bebas dan jangkitan.
 
Vivix Sirap Ajaib

Vivix mempunyai 4 mekanisme utama pembaikan sel, perlindungan sel, tenaga sel dan prestasi sel. Kesemuanya memang kita perlukan untuk pastikan sel-sel kita hidup dan boleh menjadikan segala organ dalam badan kita berfungsi dengan baik dan bukannya bermasalah.

Vivix mengandungi anggur muscadine yang merupakan antioksidan tinggi dan phytokimia yang membantu melindungi sel daripada kerosakan akibat serangan radikal bebas. Resveratrol mampu menyekat sel kanser daripada merebak dan mencetuskan proses mematikan sel kanser (apoptosis).

Amatlah berbaloi jika kita amalkan Vivix setiap hari untuk kesihatan tubuh badan keseluruhan. Dapatkan Vivix hari ini untuk anda dan orang tersayang.


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Dapatkan TWIN PACK VIVIX di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen