Tuesday 17 September 2019

Mealshake Dan Omega Guard Shaklee Untuk Membantu Si Manja Bergerak Aktif

Assalamualaikum

Anda mempunyai ANAK yang kerap DEMAM, SELESEMA, BATUK, ASMA, EKZEMA, SEMBELIT dan SUSAH MAKAN?

Kini tidak lagi dengan SHAKLEE MEALSHAKES dan SHAKLEE OMEGA GUARD!!

Vitamin Si Manja Anda

Senang je nak makan MEALSHAKE. Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. Lagi satu, pilihan terbaik untuk kanak-kanak yang tidak pandai telan supplement berbentuk ‘tablet’. Supplement yang sangat MUDAH DISEDIAKAN, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu.

MEALSHAKE sangat sesuai untuk anak yang memilih makan atau ‘PICKY-EATER’. Anak-anak zaman sekarang tidak makan sayur dan buah, kurang makan daging, asyik makan ayam sahaja. Kebanyakannya lebih MENGGEMARI MAKANAN SEGERA dan makanan kurang berkhasiat seperti keropok dan coklat menyebabkan badan tidak cukup zat dan nutrisi.

MEALSHAKE dan OMEGA GUARD sangat menjimatkan wang anda. Berbanding kalau anda laburkan duit tiap-tiap bulan mendapatkan rawatan di klinik. Anak menangis setiap kali makan ubat. Lepas makan ubat terus jadi tak bertenaga dan tidur sepanjang hari.

Bayangkan pulak setiap bulan jatuh sakit. Berat badan kurang naik, selera makan pun terbantut tiada selera sebab kurang sihat. Ditambah pula dengan anak-anak kecik yang tengah seronok bermain sesuka hati dan KURANG PEDULI TENTANG KEBERSIHAN. Bermain dengan kawan-kawan yang tengah selsema dan batuk. Lepas 2-3 hari anak anda pula demam berjangkit dengan kawan mereka. Ibu bapa terpaksa ambil CUTI MENJAGA ANAK. Alangkah baiknya kalau cuti itu dapat digunakan untuk perkara yang lebih berfaedah seperti bercuti, berenang dan buat aktiviti bersama anak-anak.

Pada zaman sekarang, ramai kedua-dua IBUBAPA BEKERJAYA dan anak-anak dihantar ke pusat jagaan. Ramai budak tidak sihat terutamanya ketika musim hujan dan jerebu. Bila terlampau ramai budak, tidak terjaga kebersihan dan kuman mudah berjangkit. Maka, MEALSHAKE dan OMEGA GUARD adalah supplement terbaik untuk diberi kepada ANAK anda.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen