Thursday 26 September 2019

Set Penyembuhan Luka Bersalin

Assalamualaikum

Sudah semestinya ibu-ibu yang dalam pantang mahukan luka bersalin cepat kering dan sembuh kan?

Selagi luka tak kering selagi tu la susah hati kan? Dan dalam susah hati tu pasti korang akan cari ubat/suplemen untuk sembuhkan luka bersalin dengan cepat dengan selamat kan?

Masa Cheq Nik bersalinkan anak ketiga (6 tahun yang lepas), memang ambik full set set berpantang Shaklee. Tapi korang jangan risau, nak ambil fullset atau tidak bergantung pada bajet jugak.

Tapi bagi Cheq Nik 2 vitamin ni memang sangat penting untuk luka bersalin. Nak makan ikan haruan memang tak dapat ditelan walaupun dibakar dengan garing, Kalau dengan ikan sungai ni memang Cheq Nik surrender. Mungkin dari kecik tak pernah ada pendedahan makan ikan sungai. 😂😂

Untuk korang yang bakal bersalin atau dah bersalin tu, jangan lupa sediakan stok 2 vitamin ni tau
Set Luka Bersalin

1. SR Vita C Plus.
Pengambilan vitamin C sangat penting untuk penyembuhan luka dalaman dan luaran, tak kiralah bersalin secara normal atau pembedahan. Vitamin C ni membantu untuk membaik pulih sel tisu yang telah rosak ketika proses bersalin. Ia juga bertindak merangsang pembentukan kolagen untuk mencantikkan kulit. Selain itu, pengambilan Vitamin C ini penting bagi meningkatkan tahap imunisasi badan, mengelakkan ibu daripada terkena jangkitan demam dan selsema.

2. Zinc Plus
Pengambilan Zinc sangat penting untuk membaik pulih dan mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran ibu bersalin. Zinc juga membantu dalam proses pengecutan rahim ibu, untuk kembali normal serta mengatasi masalah rambut gugur selepas bersalin.

Bagi ibu-ibu yang sedang mencari vitamin yang terbaik untuk diri anda, agar kekal sihat, cergas, bertenaga dan gembira menjalani hari-hari berpantang, jangan tunggu lagi, bertindaklah sekarang untuk mendapatkan Set-set Berpantang yang disyorkan mengikut bajet anda.

Jadilah ibu yang bijak, pilihlah vitamin yang sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan untuk kesejahteraan diri anda. Bertukarlah ke arah yang lebih baik.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen