Thursday 25 June 2020

Vivix Sebagai Ikhtiar Hamil

Assalamualaikum
Mungkin ramai yang sudah berhabis duit utk dapatkan zuriat kan? Sebagai manusia biasa kita perlu terus berusaha, berdoa, dan selebihnya bertawakal. Semoga usaha kalian dilimpahi pahala dan diperkenankan-Nya. Amin.

Abaikan suara-suara sumbang dan kata2 nista yg merobek hati dan perasaan. Teruskan dgn berusaha, berusaha, dan berusaha.

Jom kita cuba pula ikhtiar dgn Vivix Shaklee.
Mana tau kot serasi kan?


Apa itu Vivix Shaklee?
Vivix Shaklee adalah supplement antioksidan terbaik di DUNIA. Sudah diperakui secara klinikal. Vivix bertindak memberbaharui dan membina sel drp peringkat DNA badan. Jika sistem badan kurang sihat, dgn izin-Nya, Vivix mampu merawat.


Bagaimana Vivix Membantu Kesuburan?
🍇Vivix mengandungi Resveratrol yang tinggi. Resveratrol bertindak sebagai antioksidan yang kuat berbanding antioksidan yang lain.
🍇Ini bermaksud, semakin tinggi antioksidan, maka berkuranglah "Oxidative Damage". Dengan kata lain, lebih banyak Oxidative Damage, lebih banyak sel rosak. Begitu sebaliknya..
🍇Fungsi Resveratrol adalah melindungi telur yang belum, hampir ataupun sudah matang daripada Oxidative damage.
🍇Apabila telur yang dilindungi ini selamat daripada rosak, ia mempunyai peluang yang tinggi untuk survive, membesar, dan disenyawakan.
🍇Vivix turut melindungi sistem reproduktif suami, iaitu melindungi sperma daripada rosak serta mengatasi masalah low sperm count ataupun Oligosperma.
🍇Vivix Shaklee mempunyai satu mekanisme untuk membaiki sel-sel yang rosak dan abnormal. Vivix baik dan sesuai utk kesuburan suami dan juga isteri.

Harga Vivix Shaklee sgtlah berpatutan jika dibandingkan dgn 1001 khasiat yang bakal kita peroleh.

Jom ikhtiar Vivix pula ❤


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen