Friday 24 July 2020

Milk Booster Bajet Untuk Ibu Yang Ada Masalah Penyusuan

Assalamualaikum

Milk Booster terbaik set penyusuan Shaklee ini terdiri daripada 3 suplemen dan mempunyai fungsi yang berbeza-beza.

Antara vitamin yang dicadangkan ialah:-
-Alfalfa Complex – Alfalfa terkenal sebagai raja tumbuhan. Tumbuhan alfalfa ini berupaya menjadi milk booster terbaik untuk menambahkan susu badan. Ada juga yang makan daun alfalfa ini sebagai ulam atau goreng-goreng sebagai cara tradisional untuk menambahkan susu ibu. Alfalfa ini juga dikatakan sebagai perapat, yang dah cuba mesti tahu.

-OsteMatrix sangat sebab bagi ibu yang menyusukan anak mesti akan sakit-sakit badan, sengal sana sini atau sakit pinggang dan letih, betul tak? Semua ibu akan hadapi masalah ni. Lepas amalkan OsteMatrix ni semua sakit badan tu inshallah tak ada lepas bangun tidur waktu pagi. Yang paling best nak membuang air besar sangat senang, dah tak ada masalah lagi. OsteMatrix ini terkandung Vitamin D lengkap, magnesium dan kalsium.

-ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein. ESP membekalkan protein yang cukup dalam diet harian ibu. Ia juga salah satu milk booster untuk menambahkan susu ibu dan sebagai pemberi tenaga. Percaya atau tidak, ESP ini boleh buat seseorang itu rasa kenyang yang berpanjangan. ESP adalah minuman wajib bagi ibu yang ada masalah susu merundum pasti akan bantu banyakkan susu ibu.


Tak cuba tak tahu kan?

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen