Monday 27 July 2020

VIVIX Semakin Mendapat Sambutan Walaupun Harga Premium

Assalamualaikum

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

1. MUSCADINE GRAPES
-Grape ialah satu spesies anggur yang sangat unik kerana ia mengandungi lebih 1 (satu) kromosom dari tumbuhan biasa, iaitu 20 kromosom.
-Kelebihan ini menjadikan ia spesis anggur yang paling kaya dengan POLIFENOL (satu bahan penting yang sangat baik untuk kesihatan terutamanya untuk pencegahan kanser).
-Asid Ellagik yang tinggi yang membantu untuk menghentikan tindakan kimia penyebab kanser. Ia mempunyai sifat anti-mikrob dan anti-virus.

2. PURPLE CARROT
-Mengandungi sumber antioksida yang MUJARAB iaitu antocianin (yang menyebabkan warna merah menyala, ungu atau biru pada buah)
-Antocianin membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser.
-Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

3. ELDERBERRY
-Elderberry turut kaya dengan kandungan Antocianin yang membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser.
-Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

4. POLYGONUM CUSPIDATUM (Japanese Knotweed)
-Tumbuhan ini adalah sumber utama kepada bahan RESVERATROL yang juga terdapat dari ektrak kulit dan biji anggur merah.

Kajian makmal telah membuktikan Resveratrol melawan penuaan di peringkat selular, mengaktifkan tindakan genetic (DNA) untuk mengawalatur tindakbalas dalam badan yang normal.
Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen