Thursday 27 September 2018

Badan Sihat Bertenaga Dengan Amalkan Vivix

Assalamualaikum

Dah lama rasanya nak berkongsi mengenai Vivix, produk terlaris di Shaklee. Masing-masing berebut untuk memilikinya tambah lagi ketika offer. Memang berbaloi sangat harganya.

Vivix Awet Muda


Korang tau tak, bila kita consume VIVIX secara konsisten, sel badan kita jadi sihat & muda. Which buat kita jadi cantik & sihat 😊

Kalau sel rosak, apa masalah kat badan kita? Okay, sel ni unit paling kecil sekali dalam badan. Sel akan bentuk tisu, tisu pulak akan jadi organ badan. Organ badan pulak akan bentuk sistem tubuh.

Haa nampak tak kaitan semua ni? Bila 1 sel korang rosak, lama-lama merebak ke sel lain sekali rosak.

Sel rosak ni la yg selalu jadi punca banyak masalah badan kita. Susah nak hamil, sakit sendi, eczema terlalu kering, susah turun berat, kulit kusam berkedut dan lain-lain.

Kat sini lah tugas VIVIX untuk baiki sel badan kita yang rosak ❤️ Lepas dah baiki sel jadi sihat dan muda, VIVIX akan melindungi sel tu pulak dari rosak.

Dengan pengambilan VIVIX secara konsisten, inshaAllah membantu badan kekal segar bertenaga, and makin lama nampak muka kita semakin muda gitew 😍

Oleh sebab ni lah Cheq Nik dan majoriti orang keliling Cheq Nik pilih untuk consume VIVIX! 😊

Memang sesuai sangat kalau korang nak consume untuk diri sendiri or untuk parents, atuk, nenek sebab VIVIX sangat bagus untuk kesihatan menyeluruh! ❤️

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.

Beli VIVIX di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen