Saturday 12 January 2019

Bagaimana Vivix Membantu Untuk Kesuburan?

Assalamulaikum

Tipulah jika tidak teringin nak menimang cahaya mata selepas berkahwin. Mesti nakkan zuriat kan?

Tapi ada juga di kalangan kawan-kawan kita yang sekian lama berkahwin tapi tidak lagi memiliki zuriat sendiri. Dan Cheq Nik pasti mereka telah berusaha sehabis baik untuk mendapatkan zuriat cuma rezeki belum menyebelahi mereka.

Hari ini Cheq Nik nak terangkan bagaimana Vivix membantu untuk kesuburan khususnya. 

Sirap Merah untuk Kesuburan

Bagaimana Vivix Membantu Kesuburan Suami Isteri?

1. Vivix Mengandungi Resveratrol

Kandungan Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali lebih tinggi daripada biasa. Resveratrol ini bertindak sebagai antioksidan yang sangat kuat dan melindungi sel sel badan daripada rosak. Di dalam masalah kesuburan, resveratrol membantu melindungi telur yang belum matang dan telah matang daripada kerosakan. Apabila telur ini dilindungi, ia mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk hidup, membesar dan disenyawakan.

Dalam 1 kajian yang dijalankan oleh Dr. Erica Nikiforuk pada January 2014, menyatakan Resveratrol mempunyai peranan dalam memelihara kesuburan, melindungi sel-sel telur yang tidak matang dan berpotensi dalam memanjangkan usia kesuburan. 


2. Vivix Meningkatkan Mitokondria

Secara ringkasnya, mitokondria merupakan kilang tenaga kepada sel-sel badan termasuklah di dalam ovum. Tenaga yang cukup akan membantu ovum untuk split sepenuhnya semasa proses persenyawaan berlaku.

Kesimpulannya, pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita dengan cara meningkatkan kualiti sperma dan ovum , memanjangkan jangka hayat keduanya dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Bagi lelaki juga, Vivix membantu meningkatkan tahap tenaga, meningkatkan keupayaan sexual, mengelakkan masalah mati pucuk dan dan melindungi kesihatan prostat.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Beli VIVIX TWIN MURAH di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen