Tuesday 22 January 2019

Vitamin Untuk Kecilkan Paha

Assalamualaikum

Untuk kuruskan peha, korang kena hapuskan lemak yang menyebabkan peha kita besar. Lemak itu adalah lemak degil yang berada di bawah kulit peha korang.

Antara cara yang paling bagus untuk kuruskan peha ialah seperti yang di cadangkan oleh pakar nutrisi Shaklee ialah dengan memecahkan lemak dengan 2 produk langsingnya iaitu Lecithin dan Cinch Shake.

Kecilkan Paha Dengan Vitamin Shaklee

1. LECITHIN
✍️Lecithin mampu memecahkan lemak dan kolestrol yang mana sebagai pembersih salur darah. Pengambilan lecithin untuk kuruskan peha, ianya membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid. Lecithin ini juga mampu melansingkan, kecikkan peha dan mana-mana anggota badan yang besar.

✍️Pengambilan dos lecithin yang dicadangkan mampu mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.

✍️Lecithin juga berfungsi dalam kecikkan badan apabila ia mampu meringankan sembelit, lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.Dan tanpa suasah payah membantu dalam proses kecikkan peha dan bahagian tubuh lain yang besar.


2. CINCH SHAKE 

✍️Cinch Shake pula membina otot dalam proses membentuk metabolisma yang tinggi dalam badan kita supaya, apabila nanti korang tidak meneruskan diet lagi, badan korang masih mampu membakar kalori semasa proses kurus bersama Cinch Shake

✍️korang yang menjalani proses kuruskan peha dan anggota lain dalam program ini, akan kehilangan lemak, serta inci dan pada masa sama mengekalkan otot.

✍️Cinch shake penting dalam proses kuruskan peha dan anggota badan kerana ia mampu memelihara otot semasa menurunkan berat badan.

✍️Malah, ia mampu membuat korang rasa puas dan kenyang dan mampu mengekalkan tahap gula dan lebih bertenaga.

Yang mana ada masalah paha besar tu, jom cuba 2 vitamin ni. In Sha Allah membantu untuk merealisasikan hasrat korang yang ingin kecilkan paha di samping buat senaman.


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Dapatkan Vitamin Untuk Kecilkan Paha di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen