Sunday 30 August 2020

6 Golongan Yang Memerlukan ESP Shaklee

Assalamualaikum

Jika anda tergolong didalam kategori di bawah, memang bagus sangat consume ESP ni! Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.

Sesuai untuk semua lapisan:
1. Individu umur pertengahan yang sibuk/Pelajar yang perlukan tenaga tambahan: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

2. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.

3. Individu yang sibuk dan berkerjaya: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, menambah tenaga supaya tidak mudah letih/penat.

4. Individu yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!

5. Warga emas yang memerlukan protein tambahan kerana ESP dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin).

6. Penggemar makanan manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

Woww sangat!

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen