Friday 14 August 2020

Kuatkan Imun Badan Dengan Mengamalkan Nutriferon dan Vitamin C

Assalamualaikum

Dlm sistem imuniti kita ada sel-sel darah putih. Sel-sel darah putih ini diibaratkan sebagai ASKAR. Bila kita makan vitamin C, umpama kita bagi makan pada ASKAR tersebut . 

Vitamin C ini jenis nutrient larut air, jadi kena makan setiap hari dengan konsisten. Tambahan pula, badan kita tak boleh menghasilkan Vitamin C . Apabila badan kita cukup Vitamin C, ASKAR kita kiranya cukup makan, jadi kuat sasa sado gittew. 

Sekarang, NUTRIFERON pulak. Dalam setiap kem askar, setiap batalion ada satu KOMANDO, perasan tak? KOMANDO tidak memegang senapang pergi bunuh musuh kan? . Kerja KOMANDO kena alert, jaga-jaga, jadi loceng penggera pada askar sahaja. Hah mcm tulah kerja nutriferon ni . 

Ada askar kuat, sado-sado belaka tapi tiada komando pun tidak menjadi jugak. Tiada siapa yang akan memberi arahan, tiada siapa yang nak tiup wisel untuk perang. Ini musuh sudah masuk kawasan, tidak isytihar perang lagi. Habislah kena tawan.

Bila kita makan nutriferon, bahan-bahan semulajadi terpilih yang terhebat dijadikan ramuan untuk bantu tubuh menghasilkan interferon secara semulajadi . Apabila tubuh cukup interferon, maka cukuplah KOMANDO dalam setiap batalion di setiap kem. Boleh aktifkan sistem pertahanan imuniti serta merta . Dan akhirnya, badan kita pun dilindungi . 

So kalau betul-betul nak lindungi badan kita dari virus/bacteria jahat, TWO IS BETTER THAN ONE👍🏻 . Amek Vitamin C & juga Nutriferon sebagai perlindungan


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen