Friday 27 November 2020

Keistimewaan Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum

Nak tahu kenapa Ostematrix ni istimewa sangat tak? Korang baca sampai habis tau. Nati bru boleh tahu apa yang membuatkan Ostematrix ni menjadi pilihan ramai.


Selalunya ramai yang amalkan untuk:

SAKIT SENDI
Jika anda kerap sangat mengalami sakit sendi, sengal-sengal badan, boleh cuba telan 4 biji ostematrix setiap malam sebelum tidur. Ostematrix akan bantu kurangkan rasa sakit. 

SEMBELIT
Ostematrix juga sangat bagus untuk anda yang susah nak membuang. Kadang tu 3 4 hari baru nak membuang. Bila makan ostematrix malam sebelum tidur, insyaAllah esok lancar je membuang.

TAK SUKA MINUM SUSU
Anda yang tak suka minum susu, alternatif lain ialah makan pil kalsium. Sebabnya ia mudah untuk kita telan.1 biji oste ni bersamaan kita minum 1 gelas susu berkalsium tinggi dan makan 80biji badam. Terbaik! Kan

IBU MENYUSU/ HAMIL
Kalsium sangat baik dan penting bagi ibu menyusu dan hamil. Kerana ibu dan bayi sangat memerlukan kalsium yang cukup. Jika ibu hamil makan ostemetrix, insyaAllah bila nak kena tarik mengkarung/krem kaki tu memang susah. Ibu yang menyusu pula, ia bantu ibu dapatkan susu yang lebih pekat dan kaya dengan kalsium.

PATAH TULANG
Ostematrix sangat bagus bagi individu yang patah tulang akibat accident ke pengambilan konsisten ostematrix membantu menguatkan semula tulang yang patah.

Kepada yang kemalangan atau ada masalah tulang rapuh boleh di sarankan cuba lah ostematrix hari ini. Pasti membantu masalah anda. 


Ready stock

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
Www.wasap.my/60173430922/OstematrixShaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen