Monday 2 November 2020

Kuatkan Imunisasi Badan Dengan Set Shaklee

Assalamualaikum

Makin hari makin meningkat bilangan kes baru COVID dan semalam dah update mencecah 3 digit. Moga kita semua terhindar daripada wabak penyakit ni dan Cheq Nik sarankan sangat-sangat supaya semua ambil berat tentang imunisasi tubuh badan kita terutamanya parents kita yang dah tua yang sedia maklum sudah banyak penyakit. Vitamin c bagus untuk orang dewasa yang cuma perlukan 1 biji tablet sehari dan tahan 6 bulan untuk 1 botol.

Tak kurang jugak anak-anak kecil kita yang tak suka pakai face mask bila keluar rumah. NUTRIFERON sangat sesuai untuk orang dewasa dan anak kecil untuk kuatkan imunisasi tubuh badan. Ada 30 sachets dalam 1 kotak dan berbentuk serbuk.


Dengan pengambilan Vitamin c dan NUTRIFERON ni dapat kurangkan kebarangkalian untuk dapat penyakit berjangkit. Jadi please korang, stay safe and cegah lebih baik daripada merawat 

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
Www.wasap.my/60173430922/SetKuatkanImunShaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen