Wednesday 4 November 2020

Ramuan ResV Yang Power dari Bahan Semulajadi

Assalamualaikum

Di dalam ResV terdapat 7 ramuan yang power dan bersifat semulajadi di mana ia tak membahayakan kesihatan sekiranya diamalkan secara berterusan malah semakin sihat dan cantik luar dan dalam dengan izin dariNya.

Di antara ramuan yang terkandung di dalam ResV ialah:-


1) Anggur Muscadine merupakan buah luar biasa yang mempunyai sifat antioksidan yang sangat berkuasa dan profil polifenol yang unik seperti Asid Elagik dan Elagitanin, polifenol yang terkenal dengan pelbagai manfaat kesihatan.

2) Antara kebaikan Japanese Knotweed ialah:
✓ Anti pertumbuhan sel yang abnormal.
✓ Anti keradangan.
✓ Meningkatkan peredaran darah.
✓ Menyokong paras gula darah dan tahap kolesterol yang sihat.
✓ Melambatkan kehilangan kolagen dan elastin.

3) Walaupun semua jenis lobak adalah sihat dan bernutrisi, lobak ungu mengandungi antioksidan berkuasa iaitu Antosianin dan Lutein yang mempunyai manfaat kesihatan luar biasa.

4) Ramuan hebat berikutnya ialah Chebulic Myrobalan yang merupakan herba terapeutik Ayurveda. Terkenal dalam perubatan traditional Ayuverda. Chebulic Myrobalan juga dikenali sebagai ‘Raja segala Ubat’ atau ‘Ibu segala Herba’ kerana ia selalu disenaraikan sebagai ubat pertama yang digunakan dalam Ayurveda disebabkan manfaat terapeutiknya yang luar biasa. Mengandungi polifenol penting seperti Asid Galik dan Asid Elagik.

5) Anggur Hitam dikenali sebagai ‘superstar vitamin’, anggur hitam sangat kaya dengan vitamin. Sumber vitamin C yang sangat baik, hampir empat kali ganda lebih banyak daripada buah oren. Mengandungi polifenol Antosianin dan Sianidin.

6) Buah Delima merupakan salah satu buah yang paling menyihatkan di dunia. Buah delima penuh dengan nutrien penting dan secara amnya dikaitkan dengan kandungan polifenol yang tinggi seperti Elagitanin, Asid Elagik, dan Flavonoid lain (quercetin, kaempferol, dan luteolin glycosides).

7) Anggur Merah merupakan buah yang sangat berkhasiat untuk jantung sihat. Kaya dengan antioksidan dan serat, anggur merah sangat baik untuk kesihatan jantung. Biji dan kulit anggur mengandungi polifenol seperti Proantosianidin yang mempunyai antioksidan yang lebih hebat daripada vitamin E dan vitamin C.

Polifenol dalam anggur boleh membantu:
• mengawal tekanan darah
• mengurangkan keradangan akibat tekanan oksidatif
• membaiki aliran darah
• melindungi jantung anda

Rasanya tak de keraguan untuk mencuba ResV kan? Setiap pembelian sebotol ResV akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA dan PENGHANTARAN PERCUMA.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
Www.wasap.my/60173430922/ResVShaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen