Friday 19 April 2013

Shaklee Untuk Persediaan Bakal Haji & Umrah

Saya ingin kongsikan bekalan Shaklee supplement yang boleh dibawa bersama kerana kita sedia maklum cuaca di Tanah Suci Mekah sangat berbeza pada waktu siang dan malamnya. Semasa ibu bapa saya pergi menunaikan haji dua tahun lepas, antara bekalan yang saya lihat diberikan secara percuma adalah ubat-ubatan serta vitamin untuk memastikan jemaah haji sentiasa berada dalam keadaan sihat.


Anda bolehlah membelikan supplement ini sebagai hadiah kerana kebiasaanya orang akan memberikan duit untuk dijadikan bekalan. Lebih unik jika berikan mereka Shaklee agar ibadah Haji dapat ditunaikan dengan penuh khusyuk dan tawadduq. Lagipun kita perlu bersedia untuk kemungkinan yang datang dan bersedia untuk sihat juga adalah penting.



Supplement yang kami cadangkan :



Pada asasnya, kami mencadangkan vitalea@multivitamin, b-complex, vitamin c, ostematrix dan performance drink. Bagi ibu bapa atau anda yang mempunyai penyakit kencing manis, sembelit, kolestrol tinggi atau darah tinggi, kami galakkan untuk membawa Shaklee Fiber Unflavored sebagai bekalan anda.



Pakej Asas Haji & Umrah
 

(1)   Set A ( Vitalea, B-complex, Vitamin C)

(2)   Performance Drink

(3)   Ostematrix



Pakej Advance Haji & Umrah ( Pesakit Kencing Manis@Diabetes, Darah Tinggi, Kolestrol)
 

(1)   Set A ( Vitalea, B-complex, Vitamin C)

(2)   Performance Drink

(3)   OsteMatrix

(4)   Fiber Unflavored Plan



Walaubagaimanapun, ingin saya ingatkan bahawa supplements ini hanyalah usaha kita untuk memastikan kesihatan optimum sepanjang menunaikan ibadah di Tanah Suci. Namun, nikmat kesihatan (dan sakit) itu datangnya dari Yang Maha Esa, dan kepada-Nya lah kita bertawakkal. Insya Allah.



Untuk keterangan lanjut:-
SMS/Whatapps : 017-3430922
Email : bayu_laut23@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen