Monday 15 January 2018

Atasi Serangan Vertigo Dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum

Pernah dengar tak perkataan Vertigo? Memang azab kalau dapat sakit Vertigo ni. Hanya yang pernah alami sahaja tau macam mana sakit dan peritnya.

sakit vertigo

Penyakit vertigo akan menyebabkan individu yang diserang mengalami keadaan pening yang sangat luar biasa. Mereka yang diserang vertigo akan berasa dunia seperti berpusing-pusing. Biasanya serangan penyakit vertigo ini mungkin berlaku beberapa minit bahkan ada yang berlarutan sehingga berhari-hari. Kalau berlarutan terus berjumpa doktor ye. Jangan dibiarkan pula ye. 

Sebenarnya penyakit ini terjadi kerana terdapat gangguan kepada sistem keseimbangan badan kita. Umumnya, keseimbangan tubuh manusia dikendalikan oleh otak. Apabila otak menerima maklumat, ia akan memproses maklumat tersebut dan menghantar mesej kepada anggota tubuh untuk digerakkan. Sistem keseimbangan badan manusia ini bertumpu di sekitar mata dan di kedua-dua bahagian telinga.

Gangguan atau penyakit vertigo ini akan menyerang apabila terdapatnya gangguan pada bahagian dalam telinga dan juga penglihatan seseorang. Gangguan dalam telinga ini dipercayai berlaku disebabkan oleh cecair yang terkumpul dan perubahan tekanan dalam telinga. Ia boleh menyebabkan kita menjadi pekak dan tak boleh berdiri dengan betul kerana kehilangan keseimbangan.

Jom kita tengok simptom-simptom penyakit Vertigo ni. Kalau dah tahu senangla kita nak atasinya. Ye ke tidak?


Simptom-simptom di atas merupakan antara simptom-simptom  Vertigo. Antara simptom-simptom lain Vertigo ini ialah :
1) loya dan muntah-muntah
2) sukar berjalan
3) hilang keseimbangan (gayat)
4) penglihatan kabur
5) imaginasi palsu yang merasa diri sendiri, persekitaran atau kedua-duanya bergerak atau berpusing

Cheq Nik ada penyelesaian untuk pengidap Vertigo. Jom kita tengok macam mana Vivix membantu untuk masalah Vertigo. Mencegah itu lebih baik daripada mengubati. Penyakit vertigo ini boleh dicegah dari awal. 
Jika anda tanya pada saya. Produk manakah yang paling unggul dalam Shaklee. Jawapannya ialah Vivix Shaklee. Ini juga adalah jawapan tepat kepada penyakit Vertigo yang anda deritai selama ini. Di akhir blog ini, Cheq Nik lampirkan testimoni prospek berjaya mengatasi masalah Vertigo selepas amalkan Vivix.

Kenapa mesti Vivix dan bukan suplemen yang lain? Ada hujahnya...hehehe

Sepertimana yang kita ketahui, Vivix adalah tonik yang dirumuskan secara teliti dan telah pun banyak diperkatakan dan ia membantu memulihkan kesihatan tubuh hingga ke peringkat sel. Kajian makmal telah menunjukkan ramuan utama dalam Vivix melindungi dan membaikpulih sel-sel DNA.

  • Dalam satu ujian klinikal yang dijalankan oleh saintis Shaklee, ramuan utama dalam Vivix juga telah melindungi tubuh dari tindakbalas keradangan yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat yang menyebabkan tubuh menjadi semakin tua dari usia sebenar.
  • Di samping itu, melalui ujian klinikal juga telah menunjukkan tindakbalas Vivix yang melambatkan pembentukan protein AGE yang merosakkan sel-sel badan.
  • Vivix membantu mempertingkat fungsi otak. 
  • Jika pesakit mempunyai gejala hipertensi, maka kurangkan pengambilan garam dan amalkan diet yang sihat. Vivix juga terbukti dalam membantu pesakit darah tinggi kembali stabil. 
  • Aktiviti bersenam perlu diatur sekurangnya 4-5 hari dalam seminggu. Aktiviti ini bukan sahaja menghindari vertigo malah menyihatkan jantung dan paru-paru sekaligus melancarkan peredaran darah dalam tubuh.
  • Faktor stress juga merupakan salah satu pencetus penyakit ini. Jangan tak tahu stress ini juga adalah salah-satu punca yang membawa kepada kanser. Ini disebabkan oleh peningkatan hormon kortisol dalam darah sehingga dapat menyumbat dan mengganggu peredaran darah. Jika anda rasa stress boleh baca cara atasi stress. Pengambilan vivix membaiki dan melindungi sel akan mencegah tubuh kita dari diserang radikal bebas penyebab kanser.
  • Pastikan tubuh mendapat rehat yang mencukupi dan hindari gangguan tidur.

Seeloknya jangan memandang remeh sekiranya diserang sakit kepala atau rasa dunia ini berpusing-pusing. Serangan vertigo yang terjadi kerana aliran darah yang terganggu kerana pembengkakan arteri sebenarnya adalah satu gejala atau simptom awal untuk terjadinya risiko diserang penyakit strok. Nauzubillah..Sama-sama kita menjaga kesihatan. 

Testimoni 1 : Sembuh dari Vertigo selepas habis 3 botol Vivix


Testimoni 2 : Vivix untuk pengidap Vertigo


Testimoni 3 : Vertigo kembali normal selepas amalkan Vivix


Testimoni 4 : Kepala dah tak melayang 


Anda yang ingin mencuba ikhtiar dengan Set Vertigo di atas, anda boleh beli secara online melalui kad kredit atau debit dengan hanya klik icon di bawah



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen