Friday 19 January 2018

Set Kombo ESP yang Menjadi Pilihan Ramai

Hari ini Cheq Nik nak ceritakan pasal Set Kombo yang boleh digandingkan dengan ESP di mana ia menjadi pilihan ramai untuk tujuan kesihatan dan kecantikan.

Macam-macam boleh digandingkan dengan ESP. Antaranya ialah:-


1. SET MENYUSU (ESP & ALFALFA)

Ia membantu masalah penyusuan para ibu. Bagaimana ia membantu? Tentu sekali sebagai pemberi sumber protein yang akan menjadi komposisi utama susu badan. Alfalfa membantu sebagai milk booster yang membantu membanykkan susu badan. Selain itu, ia menganjalkan payudara anda kembali selepas bersalin. Gabungan kedua vitamin ini sudah tentu memberi tenaga segera yang berpanjangan bagi sesetengah ibu yang letih menyusu.


milk booster


2. SET MIGRAIN (ESP & OSTEMATRIX)

Ia membantu melegakan maslah migrain. Tahukah anda, antara penyebab migrain adalah disebabkan kekurangan magnesium di dalam badan? Ostematrix adalah suplemen yang bersumberkan kalsium dan magnesium. Jadi elok sangat yang sering migrain tu ambil set ini.


set migrain


3. SET GASTRIK (ESP & PEPPERMINT GINGER)

Bagi penderita gastrik, anda sudah pasti sedia maklum sakitnya kan? Untuk elakkan gastrik, ambil ESP sebelum makan dan rasailah perbezaannya. Kini tak perlu risau lagi gastrik menyerang jika standby siap-siap ESP. Pastu ditambah pula dengan 2 biji peppermint ginger selepas makan. Sudah pasti perut tidak masuk angin dan sentiasa nyaman.


set pedih hulu hati


4. SET KESUBURAN WANITA (ESP, GLA COMPLEX  & B COMPLEX)

Khas buat wanita yang telah lama menunggu kehadiran penyeri rumahtangga. . GLA membantu menghasilkan lendiran kesuburan dan ESP membantu perlekatan telur-telur yang dihasilkan. Peluang untuk sperma menuju ke arah telur-telur ini dan bersenyawa menjadi lebih tinggi. Juga bagus untuk wanita yang kerap alami keguguran akibat rahim yag lemah.




5. SET BERPANTANG (ESP & VITAMIN C)

Gabungan yang sangat sesuai untuk ibu-ibu yang lepas bersalin. ESP bagus untuk menghilangkan kesan stretchmarks dan mempercepatkan pembaikan luka bersalin atau pembedahan. Gabungan ini dapat menganjalkan perut dan tubuh menggeleber selepas kehamilan. Juga amat sesuai untuk ibu-ibu yang alami keguguran rambut yang agak serius. Protein yang terdapat di dalam ESP membantu menguatkan folikel-folikel rambut bagi menghalang daripada putus dan gugur.


set berpantang



6. SET kurus (ESP & LECITHIN)

Kebaikan Lecitihn Shaklee adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran keras kepada ibu-ibu yang menyusu supaya tidak mengambil sembarangan ubat kurus kerana bimbang dengan kesan jangka panjang yang boleh memudaratkan kesihatan. Lecithin Shaklee adalah semulajadi, selamat, berkesan dan bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.

set slim shaklee


7. SET TAMBAH BERAT BADAN (ESP & MEALSHAKE)

Malu kerana kurus kering dan kerap merasakan orang memerhati bila setiap kali iklan orang kurus disiarkan di televisyen? Jangan bersedih kerana anda boleh amalkan set ini yang mana ianya terdiri daripada ESP dan Mealshake. Selain berasa kenyang, protein dan sumber vitamin yang lengkap, ia dapat membina otot supaya berisi dan bukannya gemuk disebabkan oleh lemak terkumpul di dalam badan.

set gemuk shaklee


8. SET TENAGA (ESP & PERFORMANCE DRINK)

Cuba shake kedua minuman ini bersama. Tambah ais dan memang menyegarkan. Bagi anda yang kerap bertugas sehingga lewat malam wajib ambil kedua minuman ni ye.

set tenaga


9. SET RAMBUT GUGUR (ESP & B COMPLEX)

Esp merupakan sumber protein terbaik untuk diamalkan, Yang sering alami rambut gugr memang elok amalkan ESP ni tau. 

set rambut sihat


10.SET THE RADIANT 4 (ESP, VITAMIN C, GLA COMPLEX & COLLAGEN)

Set ini memang dikhaskan untuk kecantikan kulit dan merawat kulit dari segi dalaman supaya terserlah cantikknya di dalam dan di luar. Memang best set ni, Yang nak flawless memang patut cuba ni ye.

set cantik menawan

Nak dapatkan produk Shaklee seperti di atas?

Jangan lupa klik link ni ye

www.wasap.my/60173430922 @
www.wasap.my/60129582447


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Nik
Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen