Saturday 14 April 2018

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum

Ramai yang dok pm nak order Vitamin C. Best kan? Order pun 6 bulan sekali. Tapi kalau Cheq Nik memang paling minima 2 biji sehari. Memang paling lama pun tahan 3 bulan je sebotol Vitamin C. Kalau tak telan Vitamin C memang rasa lain sangat.

vitamin c shaklee

Sepertimana yang kita semua tahu, Sustained Release Vitamin C Shaklee merupakan Vitamin C yang diestrak daripada kulit buah dan mengandungi 25% bioflavonoid. Bioflavonoid mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh badan kita untuk membantu menetang bakteria dan radikal bebas.

1 biji tablet SR Vita-C mengandungi 7 1/2 biji buah termasuk kulitnyaMengandungi bioflavonoid (memberi ketahanan kepada tubuh badan)Pembebasan secara berperingkat (sustained release) setiap jam di dalam tubuh badan kita selama 5 jam tanpa hentiIanya adalah Vitamin C semulajadi, tanpa perasa dan pewarna tiruan


Sekiranya korang nak kan kulit cantik semulajadi, boleh amalkan pengambilan SR Vitamin C Shaklee. Sesuai dengan kandungan yang dibekalkan secara semulajadi untuk tubuh badan kita. Lepas makan SR Vitamin C dah tak payah risau atau obses nak cantik dengan bahan-bahan yang merbahaya dan menyakitkan. Biarlah orang tengok natural beauty kita nanti kan ? ðŸ˜‰

Sebotol SR Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji tablet (RM 97.50) tahan selama 6 bulan penggunaan. Jimat sangat kan?

Jom pesan!
Www.wasap.my/60173430922/vitamincantik

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen