Sunday 13 May 2018

Ada apa Dengan Vivix? Jom Kita Selongkar

Assalamualaikum

Cheq Nik pasti ramai yang pernah dengar pasal Vivix Shaklee kan? Cuma mungkin tak tahu dengan lebih terperinci apa yang terkandung di dalam Vivix. 

Jom kita tengok apa yang ada dalam Vivix. Dan sudah pasti bahannya adalah semulajadi. Ada 4 bahan utama yang terkandung di dalam Vivix.


1. PURPLE CARROT


kenapa pilih yg ungu bukan oren? tentulah lebih istimewa kann. ye, purple carrot jauh lebih tinggi antioksidan dari carrot biasa dan ia bersifat antiradang. Sebab tu ramai pesakit arthritis, gout dan sebagainya ambil vivix.

bukan tu je dia bersifat antibakteria, antivirus, dan ia anticarcinogen iaitu mengurangkan risiko kanser. Lagi best dia tinggi vitamin A yg mampu halang arteri dari tersumbat.


2. ELDERBERRY


fokus kedua ialah ELDERBERRY

sekali lagi dalam byk2 keluarga berries shaklee pilih yg paling power iaitu elderberry. Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin, yang memberi kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.


Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL, oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovascular.

Elderberry mengandungi bioflavonoids yang membantu memusnahkan virus dan juga sebagai anti kanser. Elderberry ni boleh meransang pengeluaran cytokines yang mana ia adalah satu protein yang mengawal tindakbalas sistem imun kepada penyakit dan jangkitan.


3. POLYGANUM CUSPIDATUM


Ia boleh bantu kurangkan rintangan insulin. Kalau cerita insulin mesti semua tahu kan.. ia berkaitan dgn kencing manis.

Sebab tu ramai ambil vivix cepat bacaan gula turun dan dalam masa yg sama kena jaga makan dan senaman.


4. ANGGUR MUSKADIN


CIRI-CIRI POWER ANGGUR MUSKADIN


1. Anggur Muscadine tumbuh di kawasan PANAS dan LEMBAP

dia boleh tahan dalam suhu ekstrem. mampu hidup liar. Semakin dia terdedah kepada suasana ekstrem, semakin la ia dpt hasilkan Resveratrol yang lebih tinggi.

2. Saiz Anggur Muscadine sebesar BOLA GOLF

saiz dia boleh cecah diameter 5cm.. besar kan? Nama lain dia orang panggil super grape


3. Mempunyai KULIT yang besar dan keras


4. Boleh melindungi diri daripada BAKTERIA dan KULAT
Ia mampu hidup LIAR. sebabnya tak perlu disembur dgn air dan bahan kimia atau semburan racun untuk lindungi diri

5. Anggur Muscadine mempunyai 20 pasang KROMOSOM

anggur biasa 19 kromosom je. Kompaun Polifenol dalam Anggur ni juga adalah 40x ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah. Nak minum wain memang dah haram. Solusinya ambil vivix. lagipun ia 40x lebih hebat

Dah tahu kan rahsia bahan utama yang terkandung dalam Vivix. Lepas ni, mungkin tak muncul lagi persoalan kenapa Vivix mahal. 

Jom pesan Vivix.

www.wasap.my/60173430922/vivix

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen