Wednesday 30 May 2018

Krim Herbal Blend Shaklee

Assalamualaikum

Cheq Nik tahu mesti korang ada simpan krim herbal blend kat rumah kan? Ye la satu tiub tu tahan berbulan-bulan dan banyak kegunaan pulak tu. Pasti korang tak lepaskan peluang untuk memilikinya kan?

Oklah...hari ini Cheq Nik nak ceritakan pasal herbal blend. Stay tuned tau.

krim herbal blend

Krim herbal blend adalah cream yang menenangkan dan telah diuji secara klinikal oleh para saintis dunia. Dimana ia dapat melembutkan kulit yang kasar, pecah-pecah pada lutut, siku, serta tumit. Krim ini diperbuat dari ekstrak herba semulajadi yang amat berkhasiat.

Krim herbal blend amat penting untuk kita sedia dirumah masing-masing. Ianya boleh digunakan dari bayi sehingga warga emas.

Hebat kan cream ni? Bukan cikai-cikai krim tau sebab ia ada kajian dan belum tentu krim yang dijual di luar sana ada kajian seperti herbal blend. Betul tak?


fungsi herbal blend

Banyak manfaat Krim Herbal blend ini untuk kita, sebab tu lah selalu dikatakan Herbal blend ni sebagai cream multi purpose. Diantara kegunaannya adalah; 

-melembutkan kulit/ tumit kasar
-merawat ruam susu/ruam lampin/muka/kepala
-menghilangkan bekas luka dan ekzema
-melegakan gigitan serangga/nyamuk
-merawat kulit gatal
-menghilangkan parut/parut chicken pox
-boleh digunakan untuk kulit kering
-krim urutan masa lenguh dan nyeri otot
-membantu kesan lecur/minyak panas
-melegakan pening masa sakit kepala


krim paling tahan lama

Tahan selama mana tu bergantung pada tahap penggunaan. Macam Cheq Nik 1 tiub tu tahan 5 bulan. Tapi kalau anak suka pakai setiap hari memang tak sempat la 6 bulan. Tapi ok je kalau nak beli sebab harganya pun murah. Lagi murah jika korang daftar ahli. 

herbal blend menjadi pilihan

Sebab krim ini diperbuat daripada bahan semulajadi seperti sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary. 

Tumbuhan ini telah digunakan dari sejak zaman dahulu untuk kecantikan kulit. Bukan setakat untuk kulit sahaja malahan ianya amat baik untuk kesihatan tubuh badan.

🔺Sage merangsang pembaharuan sel kulit dan meningkatkan peredaran darah. Ianya membantu juga dalam mengurangkan masalah selulit, masalah jerawat, kutu air di kaki, dan juga kulit pecah juga melegakan gejala psoriasis. Sage bersifat anti septik dan baik sekali untuk melegakan nyeri otot dan sendi.

🔺Horse chesnut digunakan untuk menghilangkan tanda kegelapan di bawah mata seperti lingkaran hitam dan bersifat anti radang.

🔺Rosemary memberi manfaar kepada phyto-nutrien, anti-oksidan dan mempunyai asid penting dan kaya dengan vitamin C

🔺Yarrow mengandungi bahan anti radang dan anti septik. Dimana ianya dapat membantu memperbaiki tisu yg rosak didalam badan. Ianya menyembuhkan luka terbakar, alahan kulit dan juga bengkak.

keistimewaan herbal blend

Istimewa sekali cream herbal blend ni untuk kita seisi keluarga kerana ianya sesuai untuk semua golongan, diperbuat dari bahan semulajadi, selamat, tanpa paraben dan bebas steroid, mudah digunakan, mudah meresap, halal, dan melegakan.

Krim ini dingin dan bermentol, tidak melekit dan tak berminyak. Sapukan ditempat yang terkena gigitan nyamuk atau pun masalah ruam.

Jangan lupa dapatkan herbal blend ni tau.

Nak order boleh terus klik link wasap di bawah ni ye ↓↓


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen