Saturday 14 March 2020

Cadangan Set Jeragat Yang Pantas Untuk Masalah Jeragat

Assalamualaikum

Jeragat adalah kesan daripada sinaran matahari yang berlebihan. Sel kulit bertindak melindungi kulit kita dengan cara menghasilkan lebih banyak pigmen hitam oleh sel melanocytes, oleh itu kulit terselamat daripada kesan UV yang berbahaya. Paling teruk, sinaran UV dalam sinaran matahari boleh menyebabkan kanser tau! Oleh itu, selesaikan masalah jeragat anda dengan Set Jeragat Shaklee.


3 Item Set Jeragat :

Set Jeragat

1. Vivix
Vivix ada khasiat antioksidan daripada sumber resveratrol. Fungsi antioksidan adalah dapat melindungi sel badan kita daripada kerosakan. Mengikut kajian, Resveratrol boleh menghalang kerosakan sel sehingga 95% perlindungan.

Dalam kes jeragat, sel kulit muka atau badan kita telah mengalami kerosakan akibat penghasilan pigmen hitam atau perang yang berlebihan.

Pengambilan Vivix akan membantu untuk mengekalkan kesihatan sel kulit daripada terus-terusan rosak. Semakin lama pengambilan maka kulit semakin pulih daripada kerosakan. Kesan jeragat akan semakin pudar dan hilang.


2. GLA Complex
Hormon adalah salah satu pemangkin terjadinya jeragat biarpun factor utama ialah kesan sinaran matahari. Buktinya ada ibu hamil yang mengalami jeragat ketika tempoh kehamilan.

GLA Complex mempunyai asid lemak Omega 6 yang diperlukan dalam badan kita bagi membentuk prostaglandin – sejenis bahan yang membantu menyeimbangkan hormon. Dalam suatu kajian, Omega 6 sangat memberi kesan baik kepada kesihatan kulit dengan mengurangkan kesan sunburn. Secara tak langsung, rintangan kepada sinaran matahari dapat ditingkatkan dengan khasiat Omega 6. Jeragat akan dihalang untuk terus membentuk pada permukaan kulit.


3. Sustained Release Vita-C Plus
Vitamin C juga ada khasiat untuk mencerahkan kulit, bila kulit semakin cerah kesan jeragat menjadi kurang ketara dan pudar.

Vitamin C yang ada dalam suplemen ini bagus untuk menghasilkan kolagen pada kulit. Sel kulit yang kaya dengan kolagen akan membuatkan kulit kita jadi lembap, lembut dan anjal. Ia adalah pakej yang diperlukan selepas kulit mulai pulih daripada jeragat.

Ini testimoni terbaru yang Cheq Nik terima.
So jangan pikir panjang lagi untuk mencuba set ini ye


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen