Tuesday 17 March 2020

ESP Shaklee Wajib Ada Terutama Untuk Bulan Puasa

Assalamualaikum

Terasa cepatnya masa berlalu. Lebih kurang sebulan lagi kita semua akan mulai berpuasa. Dan pada bulan ini jugak Shaklee ada buat tawaran istimewa untuk vitamin yang diamalkan semasa di dalam bulan puasa.

Apakah vitamin yang ada promosi tu? Lihat di bawah 

Promosi Vitamin Berpuasa

Dah ramai rasanya dok marathon ganti puasa. Ramadhan pun tak lama lagi hadir.

Masa sahur memang tak lalu nak makan nasi. Apa yang Cheq Nik amalkan ialah blend 3 biji kurma bersama 2 sudu esp.

Alhamdulillah... .. Bertenaga je sampai ke petang. Malah boleh siapkan menu berbuka lagi.

Yang ada gastrik memang digalakkan ambil esp. Ia bantu kurangkan pedih ulu hati terutama bulan puasa.

ESP adalah makanan tambahan UTAMA dalam set kesihatan Shaklee dan ianya jugak penting dalam DIET harian kita. ESP merupakan minuman berkhasiat yang memberi sumber protien lengkap, bermutu tinggi yang diperbuat daripada Soya yang Non-GMO. Iaitu soya yang TIDAK diubah genetiknya untuk memastikan kualiti maksimum. ESP juga memberi tenaga yang berpanjangan dan membaik pulih sel-sel dan tisu-tisu rosak.

Untuk setiap hidangan ESP Shaklee bersamaan 14g protien soya semulajadi, diproses menggunakan air (bukan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones.

ESP tidak mengandungi kolestrol dan laktosa. Ianya juga mengandungi kesemua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuklah 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita dengan sendirinya. ESP jugak turut mengandungi sumber kalsium dan zat besi.

Tetapi jangan risau ESP tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

ESP Shaklee adalah Protein, dan protein merupakan makanan kepada sel. Badan kita terdiri daripada berjuta sel, dari sel ia membentuk tisu, dari tisu pula ia membentuk organ. Dari organ ia akan membentuk sistem. Jika sel mendapat makanan yang cukup iaitu protein, maka sel yang sihat akan terbentuk dan menggantikan sel-sel lama dan sel yang telah mati.


BAGAIMANA ESP MEMBANTU DI BULAN PUASA?

ESP Shaklee

Dibulan puasa ni pula, ESP Shaklee sangat sesuai untuk seisi keluarga kerana ESP mempunyai indeks Glisemic yang rendah yang bukan sahaja bagus untuk pesakit kencing manis, namun menyebabkannya dihadam secara perlahan-lahan oleh perut yang akan menyebabkan tenaga dilepaskan secara perlahan-lahan secara konsisten untuk rasa kenyang yang lama.

Bagi para ibu yang menyusu pula, ianya dapat membantu di dalam penghasilan susu ibu yang berkualiti kerana protien merupakan komposisi penting di dalam susu ibu. Yang paling best, susu ibu kelihatan pekat dan berkrim! Kalau tak percaya cubalah minum ESP.. hehe

Kepada pesakit gastrik pula tidak perlu bersusah hati kerana ESP yang bersifat alkali mampu mengimbangi asid di dalam perut disamping membaiki sel-sel perut yang tercedera disebabkan asid tersebut.

Dah tahu kan kepentingan dan mengapa anda perlu ambil ESP dibulan puasa? Belum terlewat untuk anda membuat order bersama Cheq Nik

Jom order esp utk persediaan puasa 😍😍

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen