Wednesday 25 March 2020

Ketahui Bagaimana Coq Trol Plus Bertindak

Assalamualaikum

Analogi nya CoQ-Trol ni macam bateri jam. Contoh paling mudah kita guna jam loceng. Bila bateri dah lama, dah weak, bunyi alarm pun dah tak kuat. Kemudian jam saat mulai perlahan, kadang berdetik tapi jarumnya di situ sahaja.

Begitu juga sel dalam tubuh kita yang mengandungi mitocondria yang bertindak seperti jam. Semakin berusia, mitokondria yang berfungsi menjana tenaga kepada sel akan semakin lemah. Kehadiran Coenzim Q10 memberi tenaga kepada mitokondria.


Coq Trol Berwajah Baru

Apabila kita mengambil CoQ-Trol Plus Shaklee ibarat kita menambah atau mengecas bateri dalam tubuh kita. hasilnya, tubuh kita akan lebih segar, cergas dan bertenaga. Jelas bukan? Perumpamaannya bila kita tukar bateri baru, pasti jam loceng akan berdering dengan kuat sekali. Mudah bukan?

Tunggu apa lagi? Inilah masa yang sangat sesuai untuk anda dapatkan sesuatu yang bermanfaat untuk bukan sekqadar kepada kesihatan jantung dan kecergasan tubuh, malah turut meningkatkan tahap kesuburan, kesihatan kulit serta saraf.

Dapatkan CoQ-Trol Plus anda hari ini juga!!

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen