Friday 2 May 2014

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Bersua lagi...hari ini nak sambung entri yang sebelumnya citer pasal cara nak daftar ahli..tp hari ini ni nak bagitau pasal kelebihan yang anda akan dapat sekiranyan berdaftar sebagai ahli Shaklee...

Tanpa membuang masa, jom kita tgk apakah kelebihan yang Shaklee tawarkan jika menjadi ahli...

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
 1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.

3) BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.

4) Mereka yang register dengan saya akan dimasukkan ke dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.

Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah.

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.



 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen