Monday 5 May 2014

Set Kehamilan Shaklee

Tahniah jika anda sedang hamil.. tidak kira anda hamil anak sulong atau no berapa sekalipon, kehamilan adalah anugerah buat ibu-ibu.. kehamilan membuat kita sangat bahagia.. betul tak ibu-ibu..? seawal kita disahkan hamil kita digalakkan mengambil supplement untuk kesihatan ibu dan bayi..  vitamin shaklee yang dicadangkan ketika trimester pertama adalah seperti berikut:


Vita-Lea Iron Formula - Multivitamin dan mineral istimewa ini mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak dr sayuran dan buah, selain turut mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral penting mengikut saranan RDA. Tablet yg disaluti dgn spirulina ini merupakan tablet multivitamin yg paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.
  Vitalea penting dalam bertindak sebagai pemberi tenaga,pelengkap nutrisi,membantu melambatkan proses penuaan dan melindungi organ dalaman. Formulanya yang mengandungi Zat Besi sgt membantu dalam mengatasi anaemia. 
Perhatian: Vitalea tidak boleh diambil oleh penghidap talasemia.

B-Complex - Vitamin B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B yg diperlukan untuk mendapat manfaat B-Complex yg sepenuhnya, termasuk 100% biotin dan asid folik. Hampir 99% asid folik yg terdapat di pasaran bersifat sintetik. Berita baik utk para ibu kerana asid folik yg terkandung dalam B-Complex Shaklee adalah semula jadi dan mempunyai kadar serapan yg sgt tinggi bagi memastikan kita mendapat hasil yg maksimum.

Ostematrix -Lebih mesra dikenali sebagai pil Kalsium. Namun ketahuilah bahawa Shaklee Ostematrix tidak seperti Kalsium lain di pasaran. Formulanya yg unik turut mengandungi magnesium, fosforus, vitamin D, Zink, Kuprum,manganese dan boron - yang mana nutrien2 ini bertindak sebagai agen yg membantu penyerapan Kalsium oleh tubuh,serta menghalang endapan sesetengah mineral dlm tubuh seseorang.
Jelas sebagai seorang wanita Kalsium amat penting utk mengatasi risiko osteoporosis dgn meningkatkan kepadatan tulang secara berterusan dan berkesan. Khususnya ketika hamil atau penyusuan bayi secara eksklusif, pengambilan Kalsium bertambah penting kerana Kalsium dlm badan amat pantas diserap dan digunakan utk/oleh bayi kita. Maka wanita yg mengabaikan Kalsium pada ketika ini lebih cenderung terhadap masalah tulang rapuh. Dan bonus lagi utk para ibu yg tak boleh terima rasa susu tepung, nah ostematrix pilihan lengkap yg terbaik utk anda tanpa perlu consume susu tepung.

Sustained Release Vita C 500mg -Kandungan bioflavonoid (vitamin C Complex) dlm vita C ini meningkatkan keupayaannya utk mengurangkan keradangan, melawan jangkitan bakteria dan radikal bebas. Menariknya, fungsi sustained release dlm vitamin ini membebaskan vitamin C secara beransur-ansur ke dalam tubuh, dan secara tidak langsung memastikan plasma darah kita sentiasa mengandungi vitamin C yg diperlukan.Selain penting dlm menjaga kesihatan tubuh para ibu, Vitamin C juga penting dalam membentuk kolagen utk memelihara otot dan juga kecantikan para ibu. Barulah kita dapat menjadi ibu yg berseri2 :-) Untuk jangka panjang, vitamin C juga dapat membantu dalam memerangi kanser.

Omega Guard -Bangga saya perkenalkan, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Ianya bukan dihasilkan daripada minyak hati ikan, malah ia 3 kali lebih tumpat berbanding minyak yg dihasilkan dari hati ikan. Sebagai minyak ikan paling tulen di dunia, ia turut mengandungi rangkaian lengkap asid lemak Omega-3   termasuk mempunyai kandungan EPA dan DHA yg tinggi. Ia juga selamat dan BEBAS bahan kimia logam industri yg amat toksik kepada tubuh manusia.

Omega Guard amat penting untuk para ibu hamil kerana dalam trimester 2 & 3, ianya amat membantu dalam tumbesaran dan perkembangan otak janin serta membantu dalam perkembangan memori. Siapa yang tak mahukan anak yg cerdik, bijak dan pandai kan? Selain kebaikan-kebaikan di atas, kandungan DHA dlm Omega Guard ini dapat membantu mencegah migraine. Jadi Omega Guard adalah option hebat untuk anda!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen