Monday 26 May 2014

Kurus dengan Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum

Bila bercakap pasal nak kurus mesti semua tertumpu Lecithin kan?betul ke tidak?sebenarnya ada lagi produk Shaklee yang mampu pecahkan lemak dengan cepat...terutama bagi yang nak cpt slim melim....


Kalau Lecithin enjin kancil, ini enjin BMW uolss!! memperkenalkan.....
Taaraaa!!! OMEGA GUARD SHAKLEE.
 
Salah satu khasiat Omega Guard yang paling mengejutkan saya ialah, kita boleh KURUS dengan Omega Guard. Macam tak percaya kan, tapi sila percaya kerana sememangnya ianya dah terbukti secara saintifik melalui kajian dan ada juga testimonial yang dah berjaya turunkan berat badan dengan Omega Guard.
 
Secara umumnya omega bertindak sama seperti lecithin iaitu membakar lemak tetapi secara khususnya ia bertindak lebih cepat dan lebih mahal dr lecithin.
 
 
Bagaimana Omega Guard buat kerja membakar lemak???
 
1. Asid Lemak Omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil LEPTIN (Leptin bermaksud NIPIS mengikut perkataan Yunani)
 
2. LEPTIN membantu dan berfungsi untuk mengurangkan selera malam anda supaya boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.
 
3. LEPTIN meningkatkan metabolisme dengan meningkatkan pengeluaran tiroid kerana tiroid membantu mengawal metabolisme.
 
4. LEPTIN juga menyebabkan badan anda bertindak untuk membakar lemak, pemberi tenaga
 
5. Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka sebaliknya berlaku – Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak —> Anda boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk Leptin jadi anda boleh meningkatkan metabolisme membakar lemak anda 
 
Cara Omega -3 lemak akan membantu anda mengurangkan berat badan:
  • Lemak Omega-3 membantu anda mengawal kelaparan dengan menstabilkan paras gula darah anda
  • Satu kajian di Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil Omega-3, ia menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega-3.
Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.
 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen