Wednesday 14 May 2014

Kenapa Memilih Vitamin C Shaklee

Tubuh kita sering kehilangan vitamin c semasa melakukan xtvt harian. Vit C SR Shaklee dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dlm menyalurkan vitamin c secara berterusan. Vita C Plus 500mg yg semulajadi membantu menyediakan vit c yg diperlukan  tubuh. Ia juga membantu dlm menyokong TULANG, GIGI, dan GUSI yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan. 

Apa KEISTIMEWAAN & PERBEZAAN vitamin C Shaklee dengan Vitamin C lain yang ada dlm pasaran???
  • Vitamin C pertama yg SEMULAJADI dan bertindak secara 'sustained release' atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan dalam badan untuk membolehkan vitamin c sentiasa berada dalam badan kita.
  • Di mana ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk 1 tablet.
  • Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.
  • Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan-lahan mengikut keperluan.
Perhatian!!! Ingin saya ingatkan, kesan pengambilan vitamin juga bukanlah sekelip mata. Haruslah sabar dan konsisten dalam pengambilan, barulah kesan optimum dapat dirasai.

Jika ditanya saya, mestilah saya pilih Vitamin yang:
  1. Tak perlu kunyah
  2. Tak membazir (sustained release) slow2 di lepaskan dlm badan
  3. Semulajadi, selamat, berkesan
  4. Cukup untuk seharian keperlua tubuh kita yg bersamaan 7 biji oren..500mg.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen