Friday 27 June 2014

Bertenaga semasa berpuasa dengan ESP Shaklee

Apa yang istimewanya ESP Shaklee ni? Kenapa ia merupakan hot seller Shaklee? kenapa setiap set kesihatan shaklee kita sarankan add on ESP Shaklee sekali? Mesti ada sebab kan? Kalau nak tahu, sila baca lebih lanjut...
 

[♥] Kenapa ESP Shaklee begitu istimewa?
  • Ia adalah makanan UTAMA dalam set kesihatan Shaklee
  • Penting dalam diet harian
  • Ia merupakan minuman berkhasiat - sumber protien lengkap, bermutu tinggi diperbuat daripada Soya yang Non-GMO. Iaitu soya yang TIDAK diubah genetiknya untuk memastikan kualiti maksimum.
  • Memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu rosak.
  • Setiap hidangan ESP Shaklee bersamaan 14g protien soya semulajadi, diproses menggunakan air (bukan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones.
  • Tidak mengandungi kolestrol dan laktosa.
  • Mengandungi kesemua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita dengan sendirinya.
  • Mengandungi sumber kalsium dan zat besi.
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

ESP Shaklee adalah Protein, dan protein merupakan makanan kepada sel. Badan kita terdiri daripada berjuta sel, dari sel ia membentuk tisu, dari tisu pula ia membentuk organ. Dari organ ia membentuk sistem. Jika sel mendapat makanan yang cukup iaitu protein, maka sel yang sihat akan terbentuk dan menggantikan sel-sel lama dan sel yang telah mati.

Apabila sel-sel sihat, maka sekaligus badan akan SIHAT dan CERGAS. Thats why, kebanyakan penggemar ESP Shaklee mendapat feedback dari suami, rakan sekerja, bahawa kulit makin cantik, cerah dan kelihatan lebih muda... bestkan?

Untuk bulan puasa ni pula, ESP Shaklee sangat sesuai untuk seisi keluarga kerana...
  • Mempunyai indeks Glisemic yang rendah yang bukan sahaja bagus untuk pesakit kencing manis, namun menyebabkannya dihadam secara perlahan-lahan oleh perut yang menyebabkan tenaga dilepaskan secara perlahan-lahan dan konsisten untuk rasa kenyang yang lama. 
  • Untuk ibu menyusu pula, ia membantu di dalam penghasilan susu ibu yang berkualiti kerapa protien merupakan komposisi penting di dalam susu ibu. Yang paling best, susu ibu kelihatan pekat dan berkrim! (Pengalaman sendiri)
  • Untuk pesakit gastrik pula tak perlu susah hati. Sebab ESP yang bersifat alkali mampun menyeimbangkan asid di dalam perut disamping membaiki sel-sel perut yang tercedera disebabkan asid tersebut.
Panjang lebar saya berkongsi tentang kebaikan ESP Shaklee hari ni. Jika anda nak try test ke"poweran" esp ni, sila lah berhubung dengan ejen shaklee anda! Nak order dari saya pon bole, jaminan harga terbaik dari saya untuk anda! Hubungi saya SEKARANG!

Selamat berpuasa untuk semua (^_^)v
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda :-
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen