Saturday 7 June 2014

SHAKLEE Cologen Powder

 
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snipper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merahm, Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
 
Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia japonica,ekstrak Plaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lectobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin Byang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikkan anda dari dalam ke luaran.
 
Shaklee Collagen powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
 
 Apa fungsi setiap bahan dalam Shaklee Collagen Powder? Kolagen ikan: Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal

Ekstrak kulit kerangan: mengandungi glukosamina sbg pelincir bg sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidak selesaan mata

Lactobacillus acidophilus: Meningkatkan penyerapan kolagen

Ekstrak biji Camellia Japonica: Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.

Ekstrak Pfaffia: Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga.

Vitamin C: Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas.

Vitamin B2,B6: membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.

Nak awet muda, mencantikkan kulit, menyuburkan kuku dan rambut, mengurangkan pigmentasi dan jeragat serta menegang dan menganjalkan payudara? Jom order Kolagen Shaklee dengan saya.

Beli 3 kotak kolagen Shaklee = Free membership dan dapat bonus lagi :)
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen