Friday 15 August 2014

Benarkah ESP bertindak menguatkan rahim ibu hamil?

ESP kuatkan rahim

Banyak kebaikan ESP ni:

Untuk wanita yang ingin hamil atau plan untuk pregnant : ESP bantu memelihara rahim kita.

  • Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran. Disamping itu juga ESP mencantikkan kulit. jangan tak tau ada customer saya amik ESP sepanjang mengandung kulit die gebu gebus. penangan ESP. ESP juga bantu ibu mengandung dripada alahan... Alhamdulillah dengan 3 scoop ESP di pagi hari ibu kenyang xsempat masuk angin sementara beli breakfast.
  • Untuk wanita yang menyusukan anak : ESP bantu banyakkan pengeluaran susu. Bukan itu saja ESP bantu pekatkan susu ibu. so anak cepat kenyang. Selain itu, bila menyusu banyak kalsium hilang dari bandan ESP juga mengandungi kandungan kalsium. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat. ESP juga melancarkan jadual toilet kita and elakkan perut kembung so bila ESP bantu ibu perut x kembung anak pon xkembung ok.
  • Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.
  • Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan sokmo pun kurang. Jangan xtau saya penye experience setiap pagi breakfast ESP dulu.lps breakfast toilet da cari ye. So ESP memang bantu untuk kurus .
  • Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.
  • Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you!
  • Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah.Daripada experience sendiri dengan ESP berbeza puasa ambil ESp dengan xambil ESP. Sebab bila sahur minum ESP alhamdulillah perut kenyang sepanjang hari tp nama pon puasa mestila dekat nak berbuka tu dugaan..hehe
Semua orang sedia maklum ESP akan membantu kulit kita kelihatan lebih cerah dan gebu. Mengapa dan bagaimana ESP ni bantu kuatkan rahim kita? ESP ni minuman yang membekalkan protein yg mana protein ni amatlah penting dlm penjagaan kesihatan yang unggul.

So apa fungsi protein dan kaitannya dgn menguatkan rahim? Camni, protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam adan serta komponen utama kepada hormon manusia. Jadi kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun dlm melawan penyakit, masalah lebihan air yg tinggi dlm badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon.

Rahim lemah adalah salah satu masalah kerosakan sel-sel. Maka, Energizing Soy Protein dari SHAKLEE ni yg sah2 ada protein terbaik membaiki dan membina balik tisu-tisu yg rosak kat situ. 


 Dapatkan ESP pada hari ini untuk kesihatan dan juga kecantikan

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen