Thursday 1 March 2018

5 Kuasa Botanikal yang Terdapat Di Dalam Youth Skincare

Asssalamualaikum

Sebelum sesuatu penjagaan kecantikan digunakan, seharusnya kita perlu ketahui apa bahan-bahan yang terkandung di dalamnya. Betul ke tidak?

Asas kepada kulit cantik dan kelihatan muda adalah pembaharuan sel. Kulit yang muda melakukan ini dengan mudah. Apabila umur meningkat, pembaharuan sel menjadi perlahan dan kurang menghasilkan kolagen serta elastin. 

Tetapi di dalam Youth Skincare ada 5 kuasa botanikal yang digunakan iaitu:

1. MUSCADINE GRAPE



Polifenal Muscadine Grape yang dalam proses paten melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.


2. LOTUS JAPONICUS



Youth Complex yang ada dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract yang memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.


3. APPLE STEM CELL EXTRACT



Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktfikan dan mempercepatkan pembaharuan untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan dan memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut malah tahan lama.


4. SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT



Secara tradisional, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit. Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan anti oksida.


5. VITAL REPAIR COMPLEX



Vital Repair Complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.


Dah tahukan apa kandungan bahan di dalam set Youth? Masih ragu-ragu mahu mencubanya?

Klik link untuk pesanan okeh

www.wasap.my/60173430922/setyouth


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen