Monday 12 March 2018

Penangan Set Slim : Alfalfa & Lecithin

Assalamualaikum

Ramai sebenarnya mahu kurus dan langsing tapi tak tau mana yang sesuai dengannya. Apa kata yang sedang memasang niat nak slim dan langsing tu cuba amalkan Alfalfa dan Lecithin. In Sha Allah jika konsistan akan dapat efek yang positif.

Tak percaya? Cheq Nik ada bukti. Turun 2 kilo dalam masa 2 minggu. Bagus la kan? Dari tak turun-turun kilo walau dah berdiet ketat.

Sebelum tu, kita berkenalan dulu dengan Alfalfa dan Lecithin. Apa yang menyebabkan korang menjadi slim lepas amalkan gandingan mantap kedua ini.

Bolehkah Alfalfa Shaklee Kuruskan Badan?

Jawapannya BOLEH. Ini disebabkan oleh fungsi detoks adalah ciri-ciri utama produk yang hebat ini. Bendasing dan toksin yang tersimpan rapi dalam badan akan dicungkil keluar oleh alfalfa dan ia keluar dari tubuh badan melalui bentuk pepejal dan gas. Jangan terkejut jika sering kentut dan sering ke tandas kerana ia sudah semestinya dijangka. Hasilnya, berat badan berkurang dan kelihatan lebih kurus.


Lecithin pula menggalakkan penurunan berat badan yang sihat. Lecithin Shaklee membantu mempercepatkan pemecahan lemak. Lecithin bertindak sebagai ‘pembersih’ salurdarah; pengambilan tambahan lecithin dalam kuantiti yang banyak membantu mengemulsi lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh seterusnya dapat menghalang obesiti.

set slim shaklee


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen