Monday 5 March 2018

Rangkaian Produk Youth

Assalamualaikum

Hari ini Cheq Nik nak ceritakan mengenai rangkaian produk Youth. Kita sama-sama tengok apa yang terkandung di dalam set itu sekali dengan fungsi di setiap produk itu sendiri. Lepas ni barulah yakin nak amalkan sendiri. 

skincare shaklee

Jom kita tengok satu persatu di setiap produk

1. YOUTH ACTIVATING SERUM


Ia mengandungi 10 kali ganda kepekatan Youth Complex yang dalam proses paten, Youth Activating Serum semestinya produk yang diperlukan dalam koleksi Youth. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan kulit yang lebih muda dan remaja.


2. LUMINOUS GEL OIL CLEANSER


3 dalam 1, tidak mengandungi sabun, pH seimbang. Pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memeperhalus dengan lembut, menyuci kulit. 


3. PERFECTING SKIN TONER


Membebaskan kulit dari sel kulit kusam dan ejen pencemar persekitaran. Ia untuk membersihkan sel mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.


4. AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50


Perlindungan yang lebih daripada melindunginya daripada sinaran matahari. Mengandungi pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkn kulit dan menambahbaik penampilan kulit secara menyeluruh.


5. ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT


Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur.  Campuran botanikal membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, dan membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin dan cerah.


6. RADIANCE C + E


Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan Vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan. Radiance C + E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Amacam? Teruja tak dengan produk Youth? Kalau berminat, jangan lengahkan untuk pesan tau. Kan melepas siapa yang rugi?

BELI YOUTH SKINCARE DI SINI SECARA DEBIT/KREDIT KAD


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen