Tuesday, 11 November 2014

VIVIX : Tonik Awet Muda, Usia Sekadar Angka!

Assalamulaikum dan selamat pagi semua pembaca Peminatvitamin.. Entri hari ini mengenai tonik ajaib yang mana menjadi rebutan kaum wanita terutamanya...kenapa agaknya ye? Sebagai sorang wanita, saya pasti kita mesti suka bila ada yang berkata begini kepada kita, "Eh umur akak dah 30 series rupanya. Tapi masih nampak sweet 17." Peerrgh mahu kembang semangkuk bila mendengarnya. Betul tak?hehe

Kita juga pasti pernah terjumpa mereka yang sudah berusia tapi masih kelihatan muda dan cantik. Tak makan dek usia! Wajah muka masih elastik, segar berseri-seri. Umur nak masuk 50 tahun tapi tetap kelihatan seperti 20 an. Kita pasti teruja dan tertanya-tanya apakah rahsia anti penuaan dan awet muda mereka.

Sebenarnya tidak susah pun. Tak perlu cucuk sana cucuk sini pada wajah kita untuk kelihatan cantik dan muda. Kebiasaannya mereka yang kelihatan anti penuaan dan awet muda ni mengamalkan penjagaan kecantikan daripada usia muda. Kecantikan bukan untuk diabaikan. Ia perlu dijaga sebelum ia pudar dan hilang. Tambahan pula pada zaman penuh dengan pencemaran ini, proses penuaan berlaku dengan begitu pantas, dan memberi kesan bukan saja kepada penampilan, malah kesihatan secara amnya!

usia sekadar angka

Ramai yang tersenyum lebar dan berpuas hati dengan mengamalkan tonik 'ajaib' ini. Amalkan Vivix Shaklee untuk anti penuaan awet muda. Vivix Shaklee juga mampu menghindari kita daripada pelbagai penyakit yang belum masanya seperti darah tinggi, penyakit jantung, parkinson, katarak, malah penyakit nyanyuk! Untuk info ramai orang muda zaman ini mengabaikan penjagaan kesihatan diri dan apabila umur mencecah 30 series sudah menghidapi pelbagai penyakit yang tak sepatutnya dihidapi di kala usia begini. 

Oleh itu amat penting untuk kita menjaga keremajaan sel, agar terus sentiasa sihat, sekurang-kurangnya tidak mengalami penuaan sebelum masanya.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

27 comments:

  1. Tonik ajaib ni memang dikejar oleh wanita yang sentiasa ingin kekal bertenaga dan awet muda..memang dah terbukti mampu mengembalikan zaman keremajaan anda..xcaya mai oder sebotol,hehe

    Tip Awet Muda

    ReplyDelete
  2. Nak cuba jugak..! Semoga dipermudahkan untuk saya dapatkan vivix.. banyak khasiat dan manfaat.

    ReplyDelete
  3. salah satu supliment shaklee yang menjadi pujaan hati.. vivix yang terbaik..

    ReplyDelete
  4. Vivix adalah tonic ajaib yang dikeluarkan oleh Shaklee. Ianya akan merawat penyakit dari DNA kita. Sekiranya DNA kita sihat, insyallah dengan izin Allah kesihatan kita akan sempurna. Kita sekadar mencuba dan Allah penentu segalanya. Allah juga meminta kita berusaha untuk mendapatkan kesihatan yang sempurna. Pengidap Kanser dan diabetes (kencing manis) di sarankan untuk mencuba Vivix ini. Ianya telah terbukti dengan pelbagai kejayaan dimana pengidap kanser stage 4 Berjaya sembuh dan kansernya tiada lagi. Alhamdullilah. Seronok melihat hamba Allah ini sihat walafiat.

    Jom tambah ilmu dengan blog di Aju@VitaSyopz Kehebatan dan Kelebihan Vivix

    ReplyDelete
  5. Ada peluang nk cuba vivix ni..
    nk awek muda.
    nak kulit tegang
    kembalikan keremajaan dgn vivix

    ReplyDelete
  6. nak awet muda...vivix mmg terbaik..kulit jd flawless gitu...

    jom baca: Rawat Keputihan Semasa Hamil

    ReplyDelete
  7. Vivix memang the best. Saya dah mencubanya. Walaupun agak mahal sikit tetapi ianga sangat berbaloi utk kecantikkn dan kesihatan apa lah sgt kn..

    http://anakummicomel.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. lebih muda dari usia!! memang itu idaman kita kan... Bestnye kalau dapat sebotol vivix ni....hihihi...

    jom baca sini>>> Tips Tingkatkan Kesihatan Mata Agar Lebih Sihat Dan Cantik Bak Artis Korea

    ReplyDelete
  9. Siapa dapat amalkan vivix nie bagi huda, bahagianya!! Sebab baaaanyak manfaat. Fuhh, saya suka saya suka!!

    AKU TAK NAK STRESS

    ReplyDelete
  10. Sangat banyak manfaat vivix untuk kesihatan kita. Jangan lupa amalkan pengambilan vivix setiap hari untuk kesihatan yang optima.

    Sanggup Tinggalkan Mak Dirumah Hanya Kerana Mak Sakit Lutut

    ReplyDelete
  11. Vivix memang terbaik..sesuai utk semua masalah kesihatan.. ;)

    ReplyDelete
  12. Vivix selain awet muda ia juga dapat membantu menurunkan bacaan gula bagi pengidap diabetic

    ReplyDelete
  13. Saya memang suka sangat Vivix. Kulit setaraf artis gituu

    ReplyDelete
  14. Wah...xsbr nyer nak try vivix nie.mesti cuba nie...kmpl bonus byk2 blh reward vivix 1

    ReplyDelete
  15. Vivix ni sememangnya anti penuaan yang berkesan , umur hanya angka :D

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete
  16. Vivix adalah superb vitamin. Satu-satunya vitamin yang dipatenkan menembusi hingga DNA di dunia. Kalau malas nak telan banya tablet, ambil vivix sahaja. Hanya 1 sudu teh je sehari :)

    ReplyDelete
  17. Idaman semua yang menginginkn kesihatan yg baik dan yg mementingkan kecantikan...

    ReplyDelete
  18. Vivix memang best. Bila mak ila yang dah umur 68 tahun tu makan, makin nampak berser-seri wajah mak.

    Tips Hilangkan Angin Dalam Badan

    ReplyDelete
  19. Vivix yang sangat best..hanya mereka dah rasa je tau tang mana bestnya. nak tahu, wajibla try...zasss...order tau

    ReplyDelete
  20. Vivix suplemen yang terbaik untuk pelaburan kesihatan jangka panjang. Sesudu hari ni untuk rahsia Awet muda sepanjang hayat.

    Boleh Ke Minum Air Sejuk Semasa Hamil

    ReplyDelete
  21. rahsia nak cantik, pertama sekali mesti nak hindarkan diri dari radikal bebas, yg ni pun sebenarnya banyak menyumbang jugak pada kedut wajah, kulim kusam..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen