Saturday 18 October 2014

Atasi Parut Jerawat dengan Vitamin E Shaklee


Bintik merah

Jerawat sangat digeruni, ditakuti dan dibenci. Seboleh mungkin,ia cuba dielakkan sebelum ia keluar. jerawat boleh mencacatkan penampilan, mengurangkan keyakinan dan menambahkan tekanan pada si penderita jerawat. Pelbagai cara dan petua diamalkan dan dicuba untuk menghilangkan jerawat di muka dengan harapan kulit kembali berseri, cantik semulajadi. Dan tidak perlu utk tempek bedak dan kosmetik tebal dan mahal-mahal lagi dan ia sebenarnnya membuatkan jerawat bertambah teruk.

 

Bagaimana Vitamin E membantu menghilangkan jerawat?

-Vitamin E adalah nutrien yang bertindak sebagai antioksidan, melindungi tubuh dari radikal bebas yang boleh menyebabkan penuaan sebelum waktu dan juga kanser. Selain itu, berita baik untuk gadis-gadis dan jejaka di luar sana, Vitamin E jua boleh merawat jerawat yang sedia ada, mengurangkan kesan parut dan mencegah tumbuhnya jerawat baru.

hapuskan jerawat dengan vitamin E

 

Cara Terbaik Menggunakan Vitamin E untuk menghilangkan jerawat

-Sepertimana yang kita sedia maklum, Vitamin E boleh digunakan secara luaran atau dimakan untuk memulihkan kesihatan dari dalam. Paling baik tentulah apabila dimakan. I merawat secara alami, perlahan namun teratur. Apbila nutrien Vitamin E ini mencukupi dalam badan, ia manghalang minyak terperangkap di dalam pori-pori yang boleh menyebabkan mudahnya bakteria membiak lalu menyuburkan jeraawat.

-Selain di makan, kapsul Vitamin E boleh dipecahkan dan minyak vitamin tersebuy boleh dispu pada radang/inflamasi/jerawat. In Sha Allah perlahan-lahan surut. Jika Vitamin E terlalu pekat dan likat, boleh tambahkan beberapa titik minyak zaitun untuk mendapat tekstur lebih ringan...

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen