Monday 20 October 2014

Set Hamil Pilihan Ramai

Pertama kali disahkan hamil merupakan saat terindah dan lembaran baru bagi bakal ibu..sungguh tidak dapat digambarkan perasaan di ketika itu..hanya Allah yang mengetahuinya..bila berita gembira dikongsikan bersama suami, mula la menjelajah encik google untuk mencari suplemen untuk ibu hamil...

Jika dilihat, pelbagai suplemen yang dicadangkan semasa hamil cuma ibu2 mesti pandai dan bijak membuat pilihan. Macam saya, saya memilih set hamil Shaklee dan pada masa itu kandungan baru sahaja mencecah 3 minggu...jika sebelum ini, saya hanya mengharapkan vitamin yang dibekalkan oleh pihak klinik tetapi semasa mengandungkan anak ketiga, saya mengambil peluang untuk mencuba set hamil yang mana rata-rata yang mengambilnya berpuas hati..so, tidak salah jika saya pun mencubanya..ini adalah di antara supleme yang disyorkan untuk para ibu semasa hamil


Untuk kehamilan pada trimester pertama dicadangkan mengambil :-
1. Vita-Lea
2. B Compleks
3. Vitamin C Sustained Release
4. Ostematrix
5. add on Energizing Soy Protein (ESP)

Trimester ke 2 & 3 :-
1. Vita-Lea
2. B Compleks
3. Vitamin C Sustained Release
4. Ostematrix
5. Omega Guard
6. add on Energizing Soy Protein (ESP)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Rakan Shaklee Anda
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805)
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com
♥ FB Page: Peminatvitamin
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen