Sunday 26 October 2014

Set Keputihan Shaklee

membantu masalah keputihan
Keputihan ni adalah normal di kalangan wanita jika ia hanya lendir putih, jernih ,cair tidak berbau dan tidak berasa gatal... Tetapi keputihan itu boleh dikategorikan sebagai bermasaalah apabila ia bersifat pekat, berwana putih kekuningan, berbau, diiringi rasa gatal2.. Jgn anggap ianya masalah kecil ya. .. ataupun akan hilang dgn sendiri.. Tahukah anda masalah keputihan ni disebabkan jangkitan kulat. Jika ia tak dirawat, tak mustahil ia akan merebak dan menyerang organ2 penting dlm badan... Malah yg lebih teruk, ia mampu merebak ke pasangan kita..Dimana kesannya organ seksual lelaki juga turut akan berasa gatal,melecet dan kemerahan..

Oleh sebab itu, set keputihan yang dicadangkan ialah dengan pengambilan alfalfa dan garlic. Meh kita tengok fungsi Alfalfa dan Gasrlic dalam menangani masalah keputihan
 
1.ALFALFA COMPLEX
-merupakan herba yang sangat bagus untuk kesihatan dalaman wanita.
-bersifat panas
-membantu untuk mengeringkan keputihan dan menghalang jangkitan kuman.
 
2. GARLIC COMPLEX
-bersifat antibiotic yang tinggi
-menbantu menghalang sebarang jangkitan kuman, kulat dan yis.
-cadangan pengambilan adalah 2 biji sehari iaitu membekalkan 100mg ekstrak bawang putih yang bersamaan dengan 2 ulas bawang putih.
 
Jangan biarkan masalah keputihan berlarutan tanpa sebarang usaha. Cegah dahulu sebelum menjadi lebih setius.
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Rakan Shaklee Anda
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805)
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com
♥ FB Page: Peminatvitamin
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen