Sunday 7 September 2014

Kelebihan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum...
 
Bermacam-macam pil jenama Vitamin C di pasaran tetapi tahukah anda semua yang perbezaan Vitamin C Shaklee dengan keluaran produk lain?
 
kulit cantik
 
Ini adalah di antara perbezaannya:-
 1. Setiap tablet vitamin c mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya
 
2. Ujian Klinikal membuktikan Vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee ( didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.
 
Setiap suplemen yang dihasilkan akan ada manfaatnya yang tersendiri..apa kata kita hadamkan apa manfaat vitamin C Shaklee bagi pengamalnya.
 
Membentuk Kolagen iaitu merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
 
Memperbaiki Simptom Pendarahan di mana kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
 
✿Peningkatan Sistem Imun di mana ia membantu membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.
 
Memerangi kanser yang mana ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.
 
✿Mencantikkan Kulit. Pengambilan Vitamin C hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
 
Memperbaiki Insomnia. Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
 
✿Mengekalkan kolestrol sihat di mana ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.
 
Yang belum mencuba Vitamin C Shaklee, amatlah disarankan untuk mencubanya..memang berbaloi khasiatnya jika nak dibandingkan dengan harga..
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
Rakan Shaklee Anda
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805)
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com
♥ FB Page: Peminatvitamin
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

2 comments:

  1. vita c plus memang sesuai untuk kecantikan dan kesihatan...

    jemput blogworking
    http://bit.ly/1tg1Ppj

    ReplyDelete
  2. mmg vitamin c shaklee terbaik!! murah Sgt sbb boleh thn 6 bulan!!

    jemput singgah blog saya..

    http://mommydarwisya.blogspot.com/2014/09/testimoni-mealshake-collagen-powder.html?m=1

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen