Monday 15 September 2014

Kenapa Cologen Powder Shaklee??

Sekali lagi pasal Shaklee Cologen Powder (SCP), kan tengah promosi ni...Zaman sekarang, ada macam-macam produk Collagen di pasaran. Tapi apa kelebihan Shaklee Collagen Powder berbanding produk lain? Bagus sangat sampai boleh nampak kesan begitu cepat ke?


Customer selalu minta PM...tapi bila dah PM cakap harga diam seribu bahasa pula....huhu...pastu pertanyaan pula kenapa Shaklee mahal sangat?Saya dah beli brand ABC lg murah la...Mahalnya SCP...dahla dalam tu ada 15 sachet je...

Kenali dulu sebelum menghakimi kenapa SCP mahal. Tapi mahal sangat ke? Sebelum copkan SCP mahal, cuba kita lihat isi kandungannya sama ada selamat atau tidak, semulajadi ke tak, ada ujian klinikal ke tak, berkesan ke tak...macam2 aspek nak kena fikir..bukan setakat nak dapatkan dengan harga murah tapi kena semak semua dulu. Takut nanti muka yang diidamkan jadi ngeri pulak...menyesal tak suda...


Ingin tahu apa yang Shaklee Collagen Powder mampu tawarkan kepada anda? Sila rujuk kembali entry berkenaan Collagen Powder sebelum ini. Sharing, bermula dari umur 25 tahun ke atas, tahap amino acid dalam tubuh kita akan mula menurun. Amino acid bertanggungjawab ke atas pembentukan kolagen. Dan pada umur 40 ke atas, badan kita akan terus berhenti menghasilkan kolagen, maka terbentuklah signs of ageing pada tubuh kita. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen