Thursday 4 September 2014

VIVIX Shaklee untuk Anti Penuaan dan Penyakit Kronik

Kenapa Vivix?

rawat penyakit kronik

Vivix ni ialah tonik ajaib yang dihasilkan dari 4 tumbuhan hebat ciptaan Allah yang berjaya menyelesaikan masalah kesihatan ramai orang, bukan sahaja di Malaysia malah di peringkat global...


Macam2 testimonial yang kita boleh jumpa berkaitan vivix yang menakjubkan ni, subhanallah - diabetes,buah pinggang,jantung,luka operation cepat baik,luka kencing manis yang xbaik2 jadi sembuh,perokok tegar,masalah kulit,bagi tenaga untuk kaum adam tahan lebih lama,SLE,sakit lutut sendi dan pinggang,kanser,dan banyak lagi...subhanallah alhamdulillah...

Kita memang tak cari penyakit dan sesiapa pun tak nak ada penyakit kan. Tetapi dengan faktor persekitaran sekarang ini, pemakanan kita setiap hari dan faktor pekerjaan memang umpama seperti menjemput penyakit datang bertandang dalam badan kita.

Bayangkan la usia muda sekarang pun boleh dapat diabetes, sakit jantung dan banyak lagi penyakit kronik. Itupun belum kira penyakit dalam diam-diam malah ada yang mati dalam keadaan tidur. Tak lain tak bukan disebabkan sakit jantung la. 

Untuk maklumat lanjut mengenai khasiat Vivix boleh klik di link ini ye..Khasiat VIVIX Shaklee

Malah Shaklee beri jaminan - dengan Vivix, anda rasa 25 tahun lebih muda dan hidup 25 tahun lebih lama.Menarik kan?Jom sama-sama amalkan vivix untuk kecantikan dan kesihatan.

Pengambilan VIVIX sahaja boleh membantu keseluruhan kesihatan kita untuk jangka masa yang panjang. Sebab VIVIX mampu untuk mencegah daripada penyakit yang kronik dan pada masa yang sama membantu untuk kecergasan dan anti penuan.

Sememangnya VIVIX adalah satu supplement untuk kepelbagaian keadaan dan penyakit. 1botol mengandungi 250ml dan mampu tahan sehingga 1-2 bulan bergantung kekerapan pengambilan.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen