Thursday 18 September 2014

Pilihan Saya Pastinya Vivix Shaklee!

CUBA renungkan wajah ibu dan ayah yang semakin dimamah usia yang dilakari dengan garis-garis halus, terbayang pula bagaimana wajah kita pada usia mereka.Usia yang melangkah tahun demi tahun bakal mengubah bentuk fizikal menyebabkan ramai yang sanggup berbelanja besar untuk 'mengekalkan keremajaan' masing-masing.

Ada yang menjalani pembedahan plastik yang dikatakan mampu mengembalikan penampilan fizikal seseorang.Ada juga yang mengambil pelbagai makanan tambahan serta suntikan untuk mengekalkan keremajaan.Apa yang perlu diketahui penuaan merupakan proses semulajadi sememangnya dijangka dan tidak siapa boleh menghalangnya daripada terus berlaku.Meskipun penuaan satu proses semula jadi, mengapa manusia menjadi tua masih dilihat sebagai misteri kehidupan yang kompleks.

Sedikit info ringkas mengenai VIVIX yang mana semua perlu tahu sebelum mengambilnya sebagai makanan tambahan.

1. Vivix Shaklee atau juga dikenali sebagai sirap Shaklee adalah minuman kesihatan yang terdiri daripada campuran empat sumber alam botani  iaitu Anggur Muscadine, Polyganum Cuspidatum, Lobak Ungu dan Elderberry beserta Resveratrol yang menjadikannya suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia adalah 100% asli dan semulajadi.

2. Kandungan dalam sebotol Vivix adalah 150ml. Ia adalah cecair warna merah pekat. Dan rasanya masam manis pahit. Macam mana tu ya ? Saya pun tak tak tahu nak terangkannya, sebab rasa kan sesuatu abstrak. Tapi macam tu la lebih kurang. Kalau nak tahu betul betul, kenalah dapatkannya dan cuba sediri...

Sebotol boleh tahan sebulan. Eh betul ke ? Sikit tu boleh tahan lama ? ye , memang betul ! Tak tipu. Memang boleh tahan sampai sebulan malah ada yang hampir 2 bulan lamanya sebab pengambilannya pun sedikit sahaja. Bukan kita minum Vivix tu macam minum sirap. Walaupun ada di antara pelanggan Shaklee yang memang sukaaa sangat amalkan Vivix sampai boleh habis sebotol tu dalam sehari, tapi seelok eloknya ikut cara makan atau minum yang disyorkan. Takut nanti badan terkejut !
3. Ia boleh di amalkan oleh kita semua, tak kisah sama ada yang sakit atau yang sihat kecuali ibu yang mengandung dan menyusu, tidak digalakkan ambil. Yang sakit dah tentulah berusaha untuk sembuh manakala yang sihat macam kita ni untuk terus mengekalkan kesihatan yang ada. Bukankah kesihatan itu satu nikmat ?

Vivix sangat sangat digalakkan untuk mereka yang ada masalah kardiovaskular seperti sakit jantung, darah tinggi, diabetes atau kencing manis, strok, angin ahmar mahupun alzheimer. Pendek  kata yang ada masalah dengan kesihatan otak. Ia juga sangat sangat disarankan untuk pesakit kanser. Mengapa ? Kerana bahan utamanya iaitu Anggur Muscadine mengandung asid ellagik yang berkepekatan tinggi yang mempunyai ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria
4. Vivix ini adalah suplemen anti penuaan atau antioksidan yang bertindak dari dalam. Jadi tidak hairanlah mereka yang mengamalkan Vivix ini akan nampak lebih muda dari umur sebenar dan wajah jadi berseri seri ! Orang kata muka awet muda, mentennnnnn !

5. Sebotol Vivix berharga RM485. Mahal ke ? Boleh tahan harga tu. Tak mampu la..  Oop oop nanti dulu, jangan jawab lagi. Sebelum anda kata mahal, saya cadangkan anda hubungi saya terus. 

Ada caranya untuk dapat harga lebih murah. iatu jadi ahli sebab sebagai ahli, anda akan dapat harga ahli yang jimat hingga 20%. Kalau di congak congak , banyak tu. Dan lagi setiap pembelian vivix akan mendapat penghantaran PERCUMA (dah jimat RM10) . Tapi kalau beli 2 botol sekaligus, bukan saja dapat pos percuma, tapi dapat lagi KEAHLIAN PERCUMA ( jimat lagi rm65)  beserta bonus tunai 5% ($$$ lagi) yang akan dikreditkan terus dalam akaun anda pada bulan berikutnya. Belum lagi di tambah dengan kelebihan lain sebagai ahli.  

kesihatan dan kecantikan

Itu adalah kenapa saya amalkan VIVIX kerana pada pemikiran saya pengambilan vivix sahaja dah cukup dan tidak perlu untuk mengambil suplemen lain. Anda bagaimana?

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen